Baronas samarbete med Nordbutiker, en av Nordens ledande e-handlare inom lätta elfordon.

Barona kan stolt meddela att vi ingått ett nytt samarbete med Nordbutiker, en av Nordens ledande e-handlare gällande lätta elfordon.

Under månadsskiftet januari/februari 2023 startar vi outsourcing för delar av kundservice och teknisk support gällande Nordbutikers varumärken EvoBike och Blimo.

"Det kommer att bli ett fantastiskt kul samarbete som vi ser fram emot att starta!Barona kommer att ansvara för delar av Nordbutikers kundservice och kunna erbjuda en flexibilitet och skalbarhet för Nordbutiker över de säsongsvariationer som förekommer. Tillsammans ser vi även möjlighet att med kombinerade erfarenheter kunna erbjuda slutkunderna den absolut bästa kundservice och support man kan tänka sig!" -Johan Rinaldo, Barona Kundservicelösningar2-2

” - Nordbutiker har valt att ingå ett kundservice-samarbete med Barona för att komplettera vår egen befintliga organisation med en ökad flexibilitet och skalbarhet. Efter en gedigen upphandling stod det klart för oss att Barona med deras expertis var den rätta partnern för oss i detta projekt. Målet är att vi tillsammans ska leverera en bättre kundserviceupplevelse till Nordbutikers kunder framgent.” säger Axel Danielsson, Vice VD på Nordbutiker. 1-2

 

Topics: Kundserviceoutsourcingbemanning